تركیب فیلم های اكران نوروزی نباید الزاما طنز باشد
نوشته شده توسط : swot

'كیوان كثیریان' روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: در اكران نوروزی، تفكری اشتباه وجود دارد و برخی تصور می كنند مخاطبان فقط به خاطر اكران فیلم های طنز به سینما می روند در حالیكه اینگونه نیست.

وی گفت: آثار سینمایی طنز نسبت به یكدیگر دافعه دارند و مردم در نهایت یك فیلم كمدی را برای تماشا در ایام نوروز انتخاب می كنند.

این منتقد و نویسنده سینما یادآور شد: در بهترین شرایط باید تنوع گونه های سینمایی را در اكران نوروزی داشته باشیم تا به سلایق مخاطبان احترام بگذاریم.

به گفته كثیریان، تنوع فیلم های سینمایی در اكران نوروزی موجب می شود مخاطبان از همه آثار استقبال كنند، زیرا مردم به هر اندازه كه به تماشای فیلم های طنز علاقه مند هستند در عین حال آثار ملودارم، اكشن و پلیسی را می پسندند و تركیبی از این آثار برای اكران نوروزی مناسب است.

وی با اشاره به فیلم های اكران شده در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر افزود: فیلم های سینمایی 'خوابم میاد' در گونه طنز، 'بوسیدن روی ماه' با درونمایه ملودرام، 'برف روی كاج ها' به عنوان اثری خانوادگی و اجتماعی، 'ضدگلوله' به عنوان فیلمی دفاع مقدس و 'خودزنی' در قالب اثری اكشن برای اكران در ایام نوروز مناسب هستند.

این منتقد سینما اضافه كرد: مخاطبان به همان میزان كه به خنده نیاز دارند، نیازمند تماشای آثار سینمایی درام، اكشن و معمایی نیز هستند.

كثیریان گفت: فیلم هایی همچون 'بوسیدن روی ماه' و 'برف روی كاج ها' دو اثر اجتماعی و ملودرام جشنواره سی ام فیلم فجر بودند و با استقبال خوبی از سوی مردم در این رویداد سینمایی مواجه شدند كه این امر نشان می دهد مخاطبان برای تماشای فیلم خوب به سینما می روند.

فراهنگ ** 1983 ** 1071





:: برچسب‌ها: زمستان , جغرافیایی برچسب , گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: